Ga naar inhoud

Brandteam InFlevoland

Brandteam InFlevoland is op verzoek van de provincie Flevoland vanuit het gebied ontstaan, met als doel het merk Flevoland te versterken. Samen met gebiedspartners werkt het brandteam aan een positief imago van de provincie door mooie verhalen te delen, unieke campagnes te draaien, aan te sluiten bij relevante evenementen en bijeenkomsten, en merkversterkende initiatieven te faciliteren en ondersteunen.

Brandteam

Het brandteam Flevoland bestaat uit de volgende personen:

  • Bert Schonewille (voorzitter)
  • Irma Brus (provincie Flevoland)
  • Jacqueline Lijs (Visit Flevoland)
  • Josje Waagmeester (Dronten Marketing)
  • Nik Smit (Almere City Marketing)
  • Esther Brasser (gemeente Lelystad)
  • Elise de Haas (Horizon Flevoland)
  • Marijke van der Heijden (Gemaakt in dé Noordoostpolder)
  • Claudia van Laar (Puur Zeewolde)
  • Andre de Vries (Urk)

Brandmanager

Kartrekker van InFlevoland is brandmanager André de Vries. André is vanaf het begin betrokken geweest bij de ontwikkeling van InFlevoland. Als manager van de Bedrijvenkring Urk en met een achtergrond in comunicatie ... etc etc

Lees meer over André