Ga naar inhoud

Brandteam InFlevoland

Brandteam InFlevoland is op verzoek van de provincie Flevoland vanuit het gebied ontstaan, met als doel het merk Flevoland te versterken. Samen met gebiedspartners werkt het brandteam aan een positief imago van de provincie door mooie verhalen te delen, unieke campagnes te draaien, aan te sluiten bij relevante evenementen en bijeenkomsten, en merkversterkende initiatieven te faciliteren en ondersteunen.

Brandteam

Het brandteam Flevoland bestaat uit de volgende personen:

  • Bert Schonewille (voorzitter)
  • Josje Waagmeester (Dronten Marketing)
  • Nik Smit (Almere City Marketing)
  • Karin Kramer (gemeente Lelystad)
  • Claudia van Laar (gemeente Zeewolde)
  • Bas Visscher (Cultuurbedrijf Noordoostpolder)
  • Elise de Haas (Horizon Flevoland)
  • Jacqueline Lijs (Visit Flevoland)
  • Andre de Vries (gemeente Urk)
  • Irma Brus (Provincie Flevoland)

Brandmanager

Kartrekker van InFlevoland is brandmanager André de Vries. André is vanaf het begin betrokken geweest bij de ontwikkeling van InFlevoland. Lees hier zijn verhaal. 

Lees meer over André