Over ons

Het versterken van het imago van Flevoland en (h)erkenning van het Verhaal van Flevoland zijn ambities die moeten bijdragen aan het behalen van een hoger doel, namelijk het vergroten van de trots en het binden van inwoners, bezoekers, werknemers en ondernemers aan Flevoland. Immers, onbekend maakt onbemind. Het doel is om Flevoland in de publieke perceptie verder te ontwikkelen tot een gebied waar iedereen graag wil (blijven) wonen, werken/ondernemen en recreëren.  

Portal - InFlevoland.nl

PIER+HORIZON is een land art-installatie uit 2016 van Paul de Kort in het Zwarte Meer, in het zuidoosten van de Noordoostpolder bij Kraggenburg.

PIER+HORIZON is een land art-installatie uit 2016 van Paul de Kort in het Zwarte Meer, in het zuidoosten van de Noordoostpolder bij Kraggenburg.

© Danny Tax
Het promotiebeeld voor de categorie Leef binnen brandingswebsite InFlevoland voor 'branding Flevoland'

Het promotiebeeld voor de categorie Leef binnen brandingswebsite InFlevoland voor 'branding Flevoland'

© Pim van der Maden

Inspiratie opdoen

Dit portal heeft vooral een doorverwijzende functie, het is dus belangrijk dat de bezoekers ‘inspiratie opdoen’. Laten zien wat Flevoland als provincie allemaal te bieden heeft en dan ‘warm’ overdragen aan de gebiedspartners die hun eigen verhaal vertellen. Het heeft als ultiem doel om ‘het merk Flevoland’ een plek te geven in de harten en hoofden van alle Flevolanders en vervolgens – niet het minst belangrijk – de rest van Nederland.

Branding Flevoland

In Almere wordt druk gewerkt aan een nieuwe kantorenlocatie/Zakencentrum. Met dit nieuwe Zakencentrum wordt een Stadscentrum gerealiseerd, waarin de diverse functies (wonen, werken, winkelen en uitgaan) zijn gemengd.

In Almere wordt druk gewerkt aan een nieuwe kantorenlocatie/Zakencentrum. Met dit nieuwe Zakencentrum wordt een Stadscentrum gerealiseerd, waarin de diverse functies (wonen, werken, winkelen en uitgaan) zijn gemengd.

© Almere City Marketing
Landbouw aardappelveld in de Noordoostpolder in Flevoland

Landbouw aardappelveld in de Noordoostpolder in Flevoland

© InFlevoland

Merk Flevoland

Het Brandteam Flevoland is op verzoek van de provincie Flevoland vanuit het gebied ontstaan, met als doel om de verhalen samen te brengen en te delen met iedereen die geïnteresseerd is in Flevoland. Daarvoor is onder andere dit platform opgezet. Maar we willen ook andere gebiedspartners enthousiast maken om met het merk Flevoland aan de slag te gaan. Daarvoor is een brandmanager aangesteld, die als aanjager en verbinder de contacten onderhoudt in de provincie.

Kijk hier voor de partnerguide

Brandteam Flevoland

Het brandteam Flevoland bestaat uit de volgende personen:

  • Jacqueline Lijs (namens provincie Flevoland & Dronten Marketing)
  • Brigitte van Merkesteijn (Visit Flevoland)
  • Nik Smit (Almere City Marketing)
  • Barry Porsius (City Marketing Lelystad)
  • Elise de Haas (Horizon Flevoland)
  • Annemarie de Boer-Penders (Cultuurbedrijf NOP)
  • André de Vries (BedrijvenKring Urk)
     

Contact

© Pim van der Maden

Algemeen: info@inflevoland.nl

Brandmanager:
André de Vries
andre@inflevoland.nl
06-22796712